mandag 21. november 2011

Julegaveønsker

Snart er det jul, og etter ønske fra diverse familiemedlemmer legger vi ut våre gaveønsker på bloggen. Løp og kjøp!

Siljes julegaveønsker 2011! Mye til verden og lite til meg, litt strikk for å varme hodet, og bøker og vin for sjelen. Ellers vil jeg oppfordre alle til å spise mindre kjøtt denne julen. God solsnu!

Julegaveønsker

Tonje: min visjon er lite til verden, mye til meg. For hvis jeg er fornøyd er jeg er en god verdensborger, og det gagner samfunnet! Men spøk til side, alle hjemmelage gaver tas imot med takk, om du er glad i å bruke penger, se nedenfor. God Jesusuke!

Tonjes julegaveønsker

Lars vet ikke hva han ønsker seg bortsett fra punkt én og seks, så vi tok oss noen kunstneriske friheter på resten. (Selv om han ser ganske bra ut i caps om vi får si det selv!) Lars sier: God jul!

Lars ønsker seg

2 kommentarer:

  1. Wow, var det virkelig nødvendig å legge ut såååååå mange utgaver av ønskelistene deres?

    SvarSlett
  2. Wow, er det virkelig nødvendig å være såååååå lite konstruktiv i et kommentarfelt?

    SvarSlett