fredag 9. september 2011

Jaggu

Lars er dårlig til å blogge, ikke sant?
Han er altfor opptatt av å spille gitar, og altfor lite opptatt av blogg, synes jeg.

















Siden Lars er så dårlig til å blogge, så tenkte jeg å blogge litt om Lars. Men først må jeg fortelle at vi har begynt på skolen igjen, ferien er over, og vi er i nye klasser! Hurra! Nye lærere, nye bøker, nytt klasserom - the works! Vi ble delt inn i nivåer etter prøvene, og blablabla, og jeg havnet i klasse med Lars. Selvfølgelig. Når jeg står opp om morningen - så er Lars der, når jeg sykler til skolen - så er Lars der, når jeg sitter i timen - så er Lars der, hele dagen er Lars der. Det er hyggelig altså, skikkelig kos. Ikke nok med at han er der, ofte gauker han på uforståelig trøndersk også, eller spiller gitar - min gitar. Men jeg elsker Lars da, Lars er bra. Nok om Lars.

Idag er det lørdag, og resten av familien (dvs. Lars og Silje) er i dyrehagen med storegosse. Storegosse er Kristian, eldste sønnen til Anne i klassen, som jeg og Silje liker å leke reservemammaer for. Jeg liker ikke dyrehager, så jeg sitter på Bridge og drikker kjempesterk kaffe og later som jeg studerer (egentlig blogger jeg). Storegosse er kul, han er tre og et halvt, og kjempesmart. Han kaller meg og Silje for lillegosse. Jeg prøvde å innbille ham at jeg var en ekte prinsesse, men det trodde han ikke noe på. Det med prinsesser var forsåvidt ikke så veldig interessant, det var mye mer interessant å snakke om pandaene som han skulle få se i dyrehagen "Jeg gleder meg skikkelig assa! JAGGU!". Ikke rart vi kaller ham gosse.

Jeg har ikke noe mer spennende å meddele, vi sover, vi spiser, vi leser, av og til spiser vi indisk. Når Kai, Jana og Silje spiser Indisk i Sanlitun ser de sånn her ut



















Når Silje har på seg tre luer ser hun sånn her ut
















Når flinke Kine i klassen tar bilde av meg som snakker med gamlegosse i friminuttet, og koser på gatekatt, så ser jeg sånn her ut (pupp på ville veier)














takk for idag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar