fredag 8. juli 2011

I går var vi alle sammen på karaoke

og denne videoen oppsummerer bare alt. HVILKEN STEMNING!

http://www.facebook.com/video/video.php?v=10150693632850094&comments

Fikk ikke til å laste opp videoen her, så dere får se den på Facebook. Lars var i ekstase over karaoke, jeg tror dette er høydepunktet i livet hans så langt. Kveldens karaokemaster!

Her spiser vi Pekingand på fin resturant (jeg spiste selvfølgelig ikke anda, da)
 Kokken kom og skar opp anda ved siden av bordet vårt (jeg så en annen vei)
Deilig, helstekt and som man pakker inn i en lompe. Med saus, litt som taco egentlig. Noen prøvde seg til og med på andehjernen (grønnsakene var veldig gode)

6 kommentarer:

  1. 孜洁 你不吃北京烤鸭,那你吃了什么呢?

    SvarSlett
  2. Anda var god, men den ga meg magesjau. Har spist masse drit fra gateboder, men så er det and fra en resturant som tar knekken på magen min!

    Karaoke var kjempeartig, det må vi gjøre flere ganger.

    SvarSlett
  3. 你是那一位?宋老师吗?我吃了一写素的菜,很好吃!

    SvarSlett
  4. 我啊!宝欣!只记得宋老师!

    SvarSlett
  5. 宝宝! I Beijing kaller de barna sine for baobao! Da tenker jeg på deg!

    SvarSlett
  6. 哈哈 嗯嗯:) 你们在北京过得很滋润( zi 1 run4)嘛!!嘻嘻

    SvarSlett